مشاوره سئو چیست؟ مشاور سئو کیست؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره سئو تلفنی و آنلاین و آدرس seotraining22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مشاوره سئو

مشاوره سئو چیست؟ مشاور سئو کیست؟
شنبه 3 مهر 1400 ساعت 11:25 | بازدید : 169 | نوشته ‌شده به دست نیما | ( نظرات )

مشاور سئو کیست؟

مشاوره سئو این روزها بسیار محبوب شده است. اینترنت به سرعت در حال رشد است ، بنابراین کسب رتبه های بالا از موتورهای جستجو مانند گوگل از همیشه مهمتر است. با این حال ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، باید این سوالات را از خود بپرسید:

مشاور سئو کیست و چرا به او نیاز داریم؟

مشاور در هر زمینه ای متخصصی است که در یک موضوع خاص تخصص دارد و به افراد یا شرکت های مختلف در این زمینه مشاوره می دهد. در واقع می توان گفت که مشاوران سئو متخصصانی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو هستند که توسط مدیران سایت و مشاغل مختلف برای افزایش دانش و آگاهی خود برای کسب رتبه های بالا ، ترافیک مورد نظر و سایر مزایای وب سایت ، دستمزد دریافت می کنند. به آنها بدهید. به طور کلی می توان گفت که یک مشاور حرفه ای سئو باید در زمینه موضوعات زیر تجربه و دانش بالایی داشته باشد:

مشاوره سئو چیست؟ مشاور سئو کیست؟

پیاده سازی سئو داخلی

سئو داخلی چیزی است که شما باید در سایت خود انجام دهید. اکثر مردم به SEO به عنوان یک استراتژی خارج از سایت نگاه می کنند ، که به معنی ایجاد لینک و علائم اجتماعی است ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از استفاده از تکنیک های دیگر در سایت شما انجام شود.

اساساً ، وب سایت شما برای رتبه بندی خوب باید از نظر موتورهای جستجو دوستانه باشد و مشاور SEO شما باید بتواند در انجام وظایفی که برای آماده سازی سایت شما برای رتبه بندی لازم است به شما کمک کند. در اینجا برخی از عوامل داخلی وجود دارد که یک شرکت مشاور SEO باید بتواند به شما کمک کند:

برچسب های عنوان

به دست آوردن برچسب عنوان دقیق تر از آن چیزی است که فکر می کنید. برچسب عنوان بهینه شده برای SEO بسیار مثر خواهد بود.

برچسب های توضیحات

این برچسب ها به اندازه تگ عنوان اهمیت دارند. برچسب های توصیف برای بهینه سازی داخلی موتورهای جستجو بسیار مهم هستند ، اما به راحتی نمی توان آنها را به دست آورد مگر اینکه یک حرفه ای باشید.

برچسب های متا

لاوه بر برچسب عنوان و برچسب توضیحات ، متا تگ های زیادی وجود دارد که بسته به وب سایت و مکان خاص شما ممکن است مرتبط یا بی ارزش باشند. سئوی شما باید بتواند در مورد این برچسب ها راهنمایی کند.

محتوای کیفی

مهمترین بخش هر وب سایت و یک عامل مهم در دستیابی به رتبه بالای موتورهای جستجو ، محتوای با کیفیت است. اما آیا صفحات شما واقعاً با محتوای با کیفیت نوشته شده برای گوگل ، بینگ ، یاهو و سایر

موتورهای جستجو قابل قبول است؟

تراکم کلمه کلیدی

اگر تراکم کلمات کلیدی کم است ، ممکن است هرگز برای کلماتی که می خواهید رتبه بندی کنید رتبه بندی نکنید و اگر تراکم کلمه کلیدی زیاد است ، ممکن است برای بهینه سازی بیش از حد مجازات شوید!

از عبارات LSI استفاده کنید

عبارات LSI عباراتی هستند که در انتهای صفحه جستجوی Google و همچنین در کادر جستجو به عنوان عبارات پیشنهادی مربوط به این جستجو به کاربر پیشنهاد می شوند. به عنوان مثال ، اگر عنوان صفحه شما "مستند حیوانات" است ، انتظار می رود موتورهای جستجو کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای صفحه (از جمله سگ ، گربه ، پرنده و غیره) پیدا کنند.

این به رتبه بندی بهتر کمک می کند. زیرا موتورهای جستجو متوجه می شوند که صفحه یا سایت شما با موضوع مرتبط است. شما همچنین می توانید عبارات LSI را علاوه بر کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

ساختار سایت

آیا صفحات شما از داده های ساختارمند برای پشتیبانی از نمایه سازی استفاده می کنند؟ آیا موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را خزیده اند؟ آیا محتوای تکراری در سایت به درستی مدیریت می شود؟ آیا طراحی سایت سئو دوستانه است؟ اینها همه مواردی است که یک مشاور SEO باید به شما بگوید تا در صورت نیاز به شما کمک کند.

کدهای سربرگ

آیا برچسب های h1 تا h6 به درستی در عنوان و زیرنویس با کلمات کلیدی مناسب استفاده شده است؟

سرعت سایت
همانطور که می دانید ، همه چیز در اینترنت به سرعت انجام می شود ، بنابراین سرعت سایت یک عامل بسیار مهم برای سئو است. مردم عجله دارند ، بنابراین سایت شما باید به سرعت بارگیری شود تا بهترین نتایج را به دست آورد.

دوستدار موبایل بودن

سایت ها قبل از اینکه همیشه در رایانه مشاهده شوند ، باید در دستگاه هایی مانند تلفن های همراه و رایانه لوحی متفاوت نمایش داده شوند. جهان به سمت استفاده از موبایل پیش می رود و این روزها اکثر مردم از طریق تلفن همراه آنلاین هستند. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل مناسب باشد و به درستی برای آن بهینه شده باشد.

داده های ساختار یافته

استفاده از کد Schema یا داده های ساختار یافته ، به موتورهای جستجو مانند Google اجازه می دهد تا سایت شما را به طور کامل بررسی کنند ، که توسط SEO انجام می شود.

و بیشتر! آنچه گفته شد در بهینه سازی وب سایت شما و آموزش نحوه انجام سئو برای خودتان مثر است. اگر اطلاعات خاصی در این زمینه ها ندارید و همچنین زمان لازم برای پیاده سازی و بررسی منظم این مسائل را ندارید ، قطعاً باید از مشاور سئو کمک بگیرید ، زیرا آنها دانش و تخصص لازم را در این زمینه دارند.

 

پیاده سازی سئو خارجی

باز هم ، ما نمی خواهیم جزئیات زیادی در مورد استراتژی های مختلف SEO خارجی ارائه دهیم ، زیرا این امکان پذیر نیست! هزاران کتاب الکترونیکی ، منابع ، فیلم و وبلاگ در این زمینه وجود دارد و چنین موضوعی گسترده را نمی توان در یک پست واحد مورد بررسی قرار داد.

به همین دلیل شما به دنبال یک آژانس سئو هستید ، زیرا کارشناسان این آژانس می توانند موضوعات سئو را به شما آموزش دهند یا سئو را برای شما انجام دهند. در این مقاله ، ما فقط یک خلاصه به شما ارائه می دهیم تا بتوانید از آنچه نمی دانید آگاه شوید.

پیوند سازی

این یکی از مهمترین بخشهای سئو است و روشهای خوبی و بدی برای انجام آن وجود دارد. راه حل های محدودی وجود دارد که می تواند رتبه بندی را بیشتر از بک لینک های صحیح بهبود بخشد و هیچ چیز نمی تواند رتبه و آینده سایت یا تجارت شما را خراب کند مانند مجازات برای استفاده از تاکتیک های ساخت لینک نادرست. بنابراین ، پیوند سازی باید به درستی انجام شود.

رسانه های اجتماعی

اهمیت رسانه های اجتماعی به عنوان عامل رتبه بندی دائما در حال افزایش است. در واقع ، این یکی از مهمترین بخش های SEO است. آیا مطالب شما در شبکه های اجتماعی ارسال می شود؟ آیا محتوا توسط افراد مورد اعتماد و محترم در کسب و کار شما به اشتراک گذاشته می شود؟

لایک ، اشتراک گذاری ، توییت ها و پین های بیشتر وضعیت سایت شما را بهبود می بخشد و رتبه آن را در گوگل ، بینگ ، یاهو و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهد و همچنین رتبه الکسا را ​​بهبود می بخشد. لازم به ذکر است که این موارد ترافیک زیادی ایجاد می کند و همچنین نام تجاری کسب و کار شما را ارتقا می بخشد.

کاری که نباید کرد!
وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود ، موارد زیادی وجود دارد که نباید انجام شود. اینها اغلب بسیار مهمتر از آنچه شما باید انجام دهید هستند. اجتناب از این موارد برای موفقیت وب سایت آنلاین شما بسیار مهم است.

شما می توانید 100 کار را به درستی انجام دهید ، اما تنها یک اشتباه می تواند رتبه شما را خراب کند ، منجر به جریمه شود یا حتی سایت شما را خراب کند. بسیار مهم است که شخص یا شرکتی که مشاوره سئو را انجام می دهد بداند که چه کارهایی را نباید انجام دهد و شما را در اجتناب از آن راهنمایی کند. در زیر مروری کوتاه بر موارد زیر است:

بهینه سازی بیش از حد: استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوا یا در ایجاد لینک.

پیوندسازی غیرعادی: پیوندهای زیاد از یک سایت ، تعداد زیادی پیوندهای پیگیری شده و استفاده مداوم از تکیه گاه یکسان.

پیوندهای بی کیفیت: در عصر بهینه سازی موتورهای جستجو باید کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. فقط پیوندهای مرتبط و با کیفیت می توانند تأثیر پیوندهای بی کیفیت را از بین ببرند.

پیوند هرزنامه: شما سایت خود را با پیوندهایی که از هر کجا ممکن دریافت می کنید ، خراب می کنید. در مورد SEO ، حتی تعداد محدودی از لینک های اسپم خطرناک هستند.

محتوای نامناسب: کپی ، سرقت ادبی ، طول و تفسیر و محتوای بی کیفیت برای وب سایت شما مضر است.

آشنایی با به روز رسانی الگوریتم گوگل

صنعت سئو دائما در حال تغییر است ، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو دائماً الگوریتم های خود را برای جلوگیری از اسپم و سایر تاکتیک های غیرقابل اعتماد به روز می کنند. بنابراین ، یک متخصص سئو باید از آخرین تغییرات آگاه باشد تا با صنعت همگام باشد.

در مورد به روزرسانی ها از شرکت یا مشاور خود سوالات زیادی بپرسید تا مطمئن شوید از استراتژی های قدیمی استفاده نمی کنند. قبل از صحبت با آنها ، می توانید تاریخچه تغییر الگوریتم گوگل را بررسی کنید تا دریابید که به روزرسانی های مهمی اخیراً رخ داده است. با انجام این کار ، دانش آنها را قبل از استخدام آنها آزمایش می کنید و اطمینان بیشتری در رسیدن وب سایت خود به صفحه اول Google خواهید داشت.

موارد دیگر
در حالی که درست است که متخصصان سئو می توانند کار خود را به طور مثر در هر نقطه از جهان انجام دهند و مهم نیست که کجا هستید ، باز هم استخدام افرادی که با منطقه شما آشنا هستند مزایایی دارد. این افراد به خوبی می دانند که چقدر طول می کشد تا یک سایت بر اساس یک بازه زمانی در مکان شما رتبه بندی شود و هزینه آن چقدر است.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال جذب یک سئوی غیر فارسی زبان هستید ، این سئو نمی تواند به شما کمک کند مانند یک سئوی ایرانی که بر کلمات و عبارات فارسی تسلط دارد و می تواند از کلمات کلیدی مشاور شما در قسمت های مختلف استفاده کند. ن.

هر متخصص بازاریابی اینترنتی یا مشاور مشاغل آنلاین باید نگران افزایش سودآوری شما باشد. شما آنها را به دلیل تخصص آنها در بازاریابی دیجیتال استخدام می کنید ، بنابراین آنها باید پول شما را تا آنجا که ممکن است به شما بازگردانند و در تجارت شما سود کسب کنند.

مطمئن شوید افرادی که استخدام می کنید دقیقاً می دانند که دارند چه کار می کنند. قضاوت درباره این امر دشوار است زیرا نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، اما می توانید با پرسیدن س questionsالات یا انجام تحقیقات دیگر آن را آزمایش کنید.

منبع: https://clutch.co/seo-firms/consultants




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: